Frux sp. z o.o., ul. Smolna 32, lok. 16, 00-375 Warszawa

Księgowość dla podmiotów zagranicznych

Outsourcing księgowy dla podmiotów zagranicznych

Rozwój handlu międzynarodowego, coraz większy przepływ towarów między różnymi krajami oraz świadczonych usług transgranicznych ma wpływ na potrzeby firm w obszarze obsługi księgowej, w tym zarówno przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych, jak i usług księgowych innego typu. Zagraniczne przedsiębiorstwa chcą realizować swoje strategie biznesowe w naszym kraju, gdyż doceniają potencjał gospodarczy Polski.
Rozumiemy problem ryzyka kursowego, różnice w obowiązującym prawie, w poszczególnych krajach i specyfikę działalności na rynku międzynarodowym i dlatego właśnie przez pełną księgowość staramy się pomóc firmom inwestującym w innych krajach.

Nowoczesne przedsiębiorstwa działające na rynku globalnym poszukują nowych kanałów dystrybucji, a za co tym idzie chcą współpracować z partnerami, którzy rozumieją specyfikę takiej działalności – zagwarantują wypełnianie obowiązków wynikających z lokalnych przepisów, a z drugiej strony dostarczą punktualnie niezbędnej i jasnej informacji dla podmiotu zagranicznego. Należy pamiętać, że jednym z najważniejszych zadań stojących przed firmą jest znalezieniem dobrej księgowej, która zapewni obsługę księgową na najwyższym poziomie.
Pracownicy biura rachunkowego Frux mają duże doświadczenie w rozliczaniu eksportu i importu, dostaw i nabyć wewnątrz-wspólnotowych oraz usług świadczonych między firmami z różnych krajów. Prowadzenie księgowości? A może doradztwo podatkowe? Jesteśmy w stanie pomóc zarówno w jednej, jak i drugiej kwestii. Już teraz sprawdź nasze usługi księgowe i cennik!

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom firm zajmujących się handlem międzynarodowym.
Mamy świadomość odmienności kulturalnej, zwyczajów i tradycji biznesowych, jak również takich kwestii jak problemy komunikacyjne i ograniczenia wynikające z różnicy stref czasowych. Jesteśmy solidnym partnerem dla zagranicznych przedsiębiorstw realizujących biznes w Polsce.

Nasze usługi obejmują

  • Prowadzenie ksiąg handlowych
  • Obsługę kadrową
  • Usługi projektowe, wsparcie w przygotowaniu i realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich i innych źródeł
  • Koordynacja windykacji należności
  • Zatrudnienie osób niepełnosprawnych – koordynacja rekrutacji, oraz obsługa systemu dofinansowania,
  • Doradztwo i obsługa prawna
Zakres usług zdjęcie

Do podstawowych zadań naszej firmy zaliczamy

Obsługa księgowa

  • Prowadzenie Księgi Handlowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie rejestrów podatku od towarów i usług
  • Sporządzanie odpowiednich deklaracji podatkowych
  • Dostarczanie ww. deklaracji do właściwych Urzędów Skarbowych
  • Sporządzanie sprawozdań do celów statystycznych i podatkowych
  • Reprezentowanie przed Urzędami Skarbowymi i innymi urzędami
Obsługa księgowa zdjęcie

Obsługa księgowa

  • Ustalanie indywidualnego Planu Kont jednostki
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • Przygotowanie dokumentów płatności podatkowych
  • Nadzorowanie terminów płatności podatkowych
  • Udzielanie Zlecającemu i na Jego życzenie wyjaśnień związanych z wykonywaniem umowy
Obsługa księgowa zdjęcie

Obsługa płac

  • Rejestracja pracodawcy w Polsce,
  • Sporządzanie dla Klienta listy płac jego pracowników
  • Sporządzanie wymaganych prawem formularzy i deklaracji związanych z ubezpieczeniem pracowników Klienta i dostarczanie ich do właściwych urzędów
  • Prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń pracowników
  • Sporządzanie i dostarczanie do odpowiednich urzędów dokumentów związanych z rolą Klienta jako płatnika
  • Przygotowywanie dokumentów płatności wynikających z wykonania umowy
Obsługa płac zdjęcie

Obsługa kadrowa

  • Prowadzenie teczek osobowych
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem umów o pracę
  • Sporządzanie odpowiednich aneksów
  • Dbanie o terminowość badań lekarskich i szkoleń bhp
  • Wyliczanie i kontrolowanie przysługujących dni urlopowych
  • Przechowywanie ww. dokumentów
Obsługa kadrowa zdjęcie

Doradztwo gospodarcze

  • Informacje gospodarcze
  • Prowadzenie analiz na zlecenie klienta
  • Inne
Doradztwo gospodarcze zdjęcie

Zarządzanie finansami

  • Przygotowanie i analiza sprawozdań i raportów
  • Zarządzanie płynnością
  • Analiza ryzyka w przedsiębiorstwie
  • Przygotowanie i wdrażanie procedur i usprawnień w przedsiębiorstwie
  • Udział przy wdrożeniach IT
  • Zarządzanie ryzykiem kursowym
  • Udział w negocjacjach, ocena umów handlowych
  • Kierowanie zespołem, budowanie struktury i polityka ocen pracowników
  • Zarządzanie administracją – kontrola umów, dokumentów, poziomy akceptacji, obiegu dokumentów
  • Inne
Zarządzanie finansami zdjęcie

Obsługa prawna

Współpracujemy z renomowanymi doradcami i kancelariami prawnymi.

  • Rejestracja podmiotów w KRS w Polsce
  • Rejestracja podmiotu do podatku VAT
  • Prawo podatkowe
  • Prawo pracy
  • Prawo gospodarcze
  • Inne
Obsługa prawna zdjęcie

Wirtualne biuro i inne prace administracyjne

  • Załatwianie spraw administracyjnych za klienta
  • Udostępnienie adresu
  • Obsługa telefonu, faksu, poczty e-mail klienta
  • Prowadzenie kancelarii
  • Inne
Wirtualne biuro i inne prace administracyjne zdjęcie

Frux sp. z o.o.
ul. Smolna 32, lok. 16,
00-375 Warszawa


KRS 0000398980
REGON 145846144
NIP 536-19-09-467





Godziny otwarcia: pn. - pt. 9:00 – 17:00


Dane do faktury: Frux sp. z o.o.
ul. Smolna 32, lok 16,
00-375 Warszawa
NIP 536-19-09-467